Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-03

Video från cyklingen på Mallorca

Hej och god kväll!

Inlägget om att jag var tillbaka i vardagen nåddes inte av något vidare klang och jubel, tydligen mer intressant att läsa om cyklingen på Mallorca? För att hålla er nöjda och på tårna så har jag nu här en första video från cyklingen på Mallorca och ett av bergen vi tog oss över där. Backen upp till macken i Lluc. Klassisk backe, du kanske har cyklat där själv också? Om du har något härligt minne därifrån så dela gärna med dig, alltid kul att höra!



Några korta highlights (det är en film från cykelstyret på en som cyklar uppför en backe, så himla många highligths är det inte..)
5:34 passerar en bil på insidan, lite tight men finns det hjärterum så finns det bevislingen rum för ett bockstyre också.
5:49 passerar jag två Vallentuna CK-åkare.
7:06 glada tillrop från vandrare.
7:46 passerar igenom en trio cyklister..
9:34 blir jag passerad av en stressad bilist som jag sedan passerar, kör om ett par cyklister och blir omkörd igen med höga varvtal och en lätt markering.

Vet inte om det var något mer? Kika och hojta till om ni hittar något sevärt. Videon är ju drygt 20 minuter lång så ni kan ha den på repeat när ni kör era tjugor på Monarken kanske?

Nu ska jag ner och köra Monark, återstår att se vad jag kikar på då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar