Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-09

Snö, chokladbollar och vlog-utveckling tillsammans med dig!

Hej och god kväll!

Regn i förmiddags och sedan någon gång under eftermiddagen så övergick det där i snöblandat regn och sedan kräksnö. Toppen! Blev så pepp att jag tog ett par bilder:
Se så fint det är, om det hade varit december...

Nu på kvällen så bakade barnen chokladbollar, supergott!

Nu har jag ju lagt ut två vlog-episoder på kort tid detta år, men vad tycker du om dom egentligen? Bägge gångerna så har jag ju kört distans och filmat under passen liksom. Min dotter sa att jag måste göra riktiga vloggar där man liksom filmar hela dagen och allt jag gör. Jag är lite mer tveksam och tänker att dom som följer mig gillar cykel och kanske skiter mer i om jag hänger tvätt och handlar på Willys. Men det är klart, lite mer runt om kanske kan bli med.

Så, om du vill vara med och påverka hur framtida vloggar ska se ut så har ni verkligen chansen nu. Två avsnitt ligger ute, hur ska fortsättningen av 2018 se ut? Jag tänker mig lite vloggar från tävlingar och liknande också framöver, men vad skulle DU önska mer av?



Snart ska jag träna, det kommer ju bli skoj. Hörs imorgon igen!

1 kommentar:

  1. Hur man tvättar, smörjer och lättare service.
    Teknik filmer.

    SvaraRadera