Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-17

Cykel-vlog #3, Långsam o fin!

Hej och god morgon!

Nu har jag publicerat en ny vlog och denna gång har jag klämt in helgens alla tre träningar i en och samma vlog! Kanske min bästa vlog någonsin?! Under videons gång så hittar jag bland annat mig själv, i brödformat! Vem hade kunnat ana det..? Kika på videon, prenumerera gärna på min kanal och berätta vad ni tycker!



Igår hade jag vilodag och mådde faktiskt rätt kass under nästan hela dagen. Mår dock bättre idag och ska också träna. Det skulle kunna bli en ny vlog bara om nästa pass faktiskt, den som lever får se.

Idag ska jag annars nu skynda på lite och sedan bege mig till Mora där jag spenderar större delen av arbetsdagen. Skoj utan hoj.

Kolla nu videon om ni inte har gjort det. Linda är med, Jimmy Bodin är med, Louise Rundqvist är med och vi kollar Klippingracets skottade bana i Säter, fikar och har oss. Ge gärna feedback som sagt. På återhörande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar