Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-10

God morgon, Skövde!


Hej och god morgon, cykelvänner!

Nu är vi på plats i Skövde och har fått i oss en stärkande frukost. Resan ner hit gick bra, tycker jag. Det tog lite drygt fyra timmar från Borlänge och jag kom fram en aning för sent för att få till någon bra träning. Vi ska istället snart bege oss ut. Eller ja, vi hade nog tänkt att cykla i alla fall, men nu ska jag ta i lite mer än vi först hade planerat. Ska bli skönt att få cykla lite hur som helst.

Det här är en väldigt viktig sak när man ska bo i husvagn, det är nämligen den som man fäller ner stödbenen med. Igår lyckades jag glömma vår vev hemma i morgonstressen... Tack och lov så hittade vi en husvagnskompis här som kunde låna ut en vev åt oss. Nu blir det bara ett problem sen när vi ska hem och vi måste få upp stödbenen igen... Men jag tänker att det nog finns fler husvagnskompisar här då. Kanske någon som åker från Falun kan fiska upp min vev åt mig annars?

Frukost i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar