Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-03

Full av energi idag!

Hej och god kväll, cykelvänner!

Snabb uppdatering mellan läggningar av barn. Frida är nattad och klar, de övriga två ska strax gå och lägga sig dom också. Just nu sitter vi tre i soffan, de kollar på TV och jag passar på att blogga. 

Idag skickade jag iväg min vintercykel, tack för vår tid ihop!

Idag började jag äta godis igen. Alltså vilken energi godis ger ändå? Trots att jag sov riktigt lite i natt så har jag haft fullt av energi hela dagen, antagligen tack vare godiset. Gött snack!

Efter jobbet så ilade jag hem för att hämta ett par tjejer att åka till ridklubben med. Ridtorsdag, ni vet.

Nu på kvällen så har jag i princip stekt pannkakor och lagt Frida. Ska ta med pannkakor imorgon så jag stekte ungefär trettiotolv stycken. Barnen gillar dom!

Nu när alla barn snart har lagt sig så ska jag tvätta cyklar och packa, med lite flyt så åker jag direkt från jobbet och ner till Lidingö imorgon. Vore tidseffektivt och skönt att få komma iväg smidigt. Linda med barnen kommer dit sent på kvällen, så egentligen har jag inte bråttom. Dom tar ju med boendet i form av husvagnen. Ni kan inte ana hur pepp jag är på detta!

Imorgon ska jag köra väckningspass på morgonen. Körde samma upplägg i fjol inför Lidingöloppet MTB, då med 3x10 minuter som väckningspass på 303, 300 och 303 Monarkwatt. Snittpulserna blev då 162, 166 och 168. Tänkte testa att planka det rakt av imorgon bitti. Körde också exakt samma inför Finnmarksturen och då med betydligt lägre puls (157, 160 och 163). Ska bli kul att jämföra med vad jag nu får för puls imorgon.
Inför Lidingöloppet MTB i fjol så vägde jag 70,8 kilo, i år väger jag mindre. återstår att se vad jag väger imorgon bitti men jag skulle tro att jag nog är två kilo lättare.

Fick två nya subs på YT idag, som kidsen säger. Två nya prenumeranter på YouTube alltså och nu är jag uppe i 996 stycken. Kan nog ticka över 1000 under helgen detta, riktigt najs!

Nu ska barnen nattas och jag ska köra på med nästa "arbetspass" här hemma. Vi hörs imorgon igen!

__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar