Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-05-13

Bilder Billingeracet 2018!

Hej och god morgon, cykelvänner!

Ny dag med nya möjligheter. Jag tänker mig faktiskt att jag ska sticka ut och cykla under dagen. Morgonen har startat väldigt lugnt, kollat lite vloggar, legat i soffan och lyssnat på fågelkvittret utanför fönstret. Det verkar bli en riktigt härlig dag idag så jag ska försöka ta vara på den också.

Känner mig inte speciellt sliten idag efter gårdagens långlopp, men känner mig rätt tom i kroppen ändå. Lätt som en fjäder också så jag ska försöka få i mig en god frukost och lite vätska innan jag samlar ihop mig tillräckligt för att cykla. Kanske sätter mig utomhus och äter frukost också, vardagslyx de luxe. På cykelvägen utanför åker det förbi mängder med cyklister och rullskidåkare denna morgon, härligt!

Tänkte bjuda på lite bilder idag som jag fått från lite olika håll, vet ni vart det finns fler så tipsa gärna!

Så här kan jag se ut när jag vloggar, har lärt mig att täcka kameran med handen för att minska vindbruset. Foto: Patrik Hasselroth.

Såhär kan det se ut när jag har bestämt mig för att avancera i startbacken. Kom in i skogen som sjua när vi svängt av asfalten. Bra känsla dit i alla fall. Foto: Patrik Hasselroth

Såhär kan det se ut när jag sitter 10 sekunder bakom en grupp och 10 sekunder framför en trio, i min ensamhet. Jag valde kort efter detta att backa ner till trion bakom och sedan jagade vi ifatt gruppen framför. Foto: Patrik Hasselroth.

Såhär kan jag se ut när jag är trött och fokuserad. Är det kanske i slutet av Strupen? Foto: Anders Almhed.

Det här är nog efter startbacken och på väg mot första stigen. Foto: Caroline Israelsson.

Startbacken, foto: Erik Ekwall

Målbacken, foto: Erik Ekwall.

Foton från Cykelkanalen, dom stod och fotade vid 4 km och 35 km och dom tog kort på alla deltagare. Bilderna hittar ni här: https://cykelkanalen.se/bilder-billingeracet-mtb-2018/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar