Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-14

Paket och distans!

Hej och god lördagsmorgon!

Solen skiner, temperaturen är på väg uppåt, fåglarna kvittrar och Linda och jag ska ut och köra distans i denna härliga vårdag. Ibland är det väldigt lätt att veta att man har det riktigt bra alltså.

Efter gårdagens rekord så är jag faktiskt lite småsliten i benen idag, så att köra distans blir ju helt perfekt det. Jag har ju sedan en månad tillbaka eller så börjar prioritera allt mer att få in något distanspass i veckan och än så länge så går det riktigt bra, vilket ju känns skönt. Om det var något jag hade saknat med vinterträningen denna gång så var det just distanspassen. Men idag kommer nästa distanspass.

Jag tar med mig min lilla Garmin-kamera också och filmar lite material. Vi ska ut och cykla imorgon också, så det kan bli en vlog med två pass, eller en vlog från vardera pass. Vi får se. Dags att hålla koll på mig på YouTube igen alltså!

Igår hämtade jag ut ett paket från Powerbar och nyligen fick jag ett från Nocco också (med bland annat sommarens burk, Carnival!), så nu har jag att dricka och äta framöver. Säsongen närmar sig med stormsteg!

Gott. Gott gott-i-gott gott!

Hur väljer du att spendera dagen och helgen, några speciella planer?

__________________________________
Du vet väl för övrigt att jag också finns på andra sociala medier?
- På YouTube så samlar jag tävlingsvideos, någon vlog och lite annat smått och gott. Prenumerera gärna på min YouTube-kanal genom att klicka här. Tack på förhand!
- På Instagram lägger jag ut bilder från cykellivet och en del stories under dagarna, kika in och följ mig gärna.
- Jag har en Facebook-sida också där jag lägger ut länkar till bloggen och lite annat. https://www.facebook.com/henrikoijer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar