Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-04-07

Lågkadensfyror och Paris-Roubaix


Hej och god kväll!

Idag har jag kört lågkadensfyror på Monarken, utan att vlogga om det. Körde tio stycken intervaller om fyra minuter vardera med en minuts vila mellan. Ungefär 56 i kadens och jag höll mig kring min FTP i effekt men med ganska lågt i puls. Tyckte att det var kontrollerat men den låga kadensen gör det ju ändå lite jobbigt på något visl. Kände mig liksom lite trött och seg idag, men jag fick en timmes träning och fullföljde ännu ett pass. Ibland ska dom bara bockas av.

Linda och jag (mest Linda) har annars försökt skotta fram våren här hemma. Skönt med plusgrader men det är ju jättelångt från snöfritt. Det är ganska många veckor kvar med snö skulle jag tro.

Imorgon är det Paris-Roubaix, det vill ni ju inte missa. Vill ni kika via någon fulstream på nätet så kan ni se Paris-Roubaix live här. Nedan hittar ni karta och profil med dom 29 pavéavsnitten markerade:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar