Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-03-03

Live från cykelrummet i Bjärred


Hej och god eftermiddag!

Jag lovade ju att jag skulle rapportera live från Bjärred och nu ligger jag här på golvet i Lindas cykelrum och bloggar. Linda kör intervaller på testcykeln bredvid mig och senare så är det min tur att plåga mig själv. Jag tänkte köra mitt första tempolopp på Zwift, så det blir 20 km tempo klockan 19.00.

Som ni ser på bilden ovan så finns det snö också här i Skåne, den skånska våren är inte riktigt här än men den kommer nog ändå ganska så snart. I Falun lär vi ju ha snö fram till i maj någon gång.

Vi har hunnit med att fixa lite här hemma, sålt en möbel, käkat lunch, åkt till tippen, handlat lite inredningsdetaljer, köpt mig ett par nya skor, kollat på Strade Bianche och bakat muffins. Nu är det träning och sedan lite räkor och bubbel senare i kväll. Jag höll mina tummar för Wout Van Aert när jag såg att han var med i hetluften, en tredjeplats blev det till slut och det är ju riktigt imponerande! Jag får försöka plocka fram liknande krafter i kväll när jag kör Zwift-tempo.

Lindas variant på god pasta..Vi åt detta med lite kryddig korv, kantareller och creme fraiche!

Linda har Eurosport Player, guld värt när man råkar sitta i en bil och spännande tävlingar pågår.

Mmm... muffins!

Jag har det bra här, vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar