Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-02

Tränat på gym!

Jodå, det där gick ju bra...

Hej och god kväll!

Linda och jag var in till Friskis och Svettis efter jobbet idag för lite styrketräning. Inte min starkaste sida! Tur då att jag hade en mycket kompetent PT i form av Linda som skrotade mig under en timmes träning. Gissar att om det blir svårt att komma ur sängen imorgon så blir det än värre på söndag.

Första gången på gym sedan GYMnasiet. I princip. Det var riktigt svinjobbigt vissa delar av det vi körde idag, så träningsvärk lär jag nog få. Ändå kul och det är ju faktiskt himla trevligt att känna när träningen gör skillnad sådär direkt.

Jodå, men det här fixar jag ju.

4x4 med bra watt i morse alltså, gym i eftermiddags och imorgon planerar vi för att åka utför. Skoj skoj!

Vi har käkat indiskt, eldar för fulla muggar och hoppas få upp lite värme i detta kalla och snötäckta vinterlandskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar