Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-27

Tack för alla gratulationer!

Hej och god morgon!

Stort tack för alla grattis-hälsningar igår! Dom värmde varenda en av dom. Dagen började tidigt, som ni kanske vet, och då fick jag en cykelresa till hemlig ort. Eller på hemlig ort kanske det heter? Det kommer ju att bli sjukt najs!

Sedan bar det iväg till jobbet där jag hade en bra dag. Kom hem till skönsjungande barn som mötte upp vid ytterdörren...

"Ja må han leva..." Om ni vill se det jag filmade precis där så kika på min Instagram-story.

Sedan fick jag ännu fler presenter!

Efter presentöppnandet så var det kalasfika med partyhattarna på!

Måste förresten bara visa vad jag bland annat fick i present också...
Det här var väl lite kul ändå? Barnen har pärlplattat ihop tre cyklar och en Zwift-logga!

Jag hade en riktigt bra födelsedag, tack för det alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar