Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-08

Filips födelsedag


Hipp hipp hurra, för det är Filips födelsedag idag!

Lilla Filip blir bara större och större, äldre med! Nu fyller han alltså elva år och börjar bli riktigt gammal. Hockey, TV-spel och dataspel är det som dominerar i Filips liv.

Vi fikade här hemma på eftermiddagen och åt sedan hamburgare till middag nu på kvällen, allt enligt önskemål från födelsedagsbarnet själv.

Jag känner mig mycket piggare nu, svullnaden har börjat gå ner också så är jag bara feberfri så blir det tillbaka till jobbet imorgon. Är dock väldigt trött nu trots att jag sov länge i morse och har gått lite på sparlåga idag, så jag märker ju att det drar energi i alla fall.

Kvar på dagens agenda har jag att lägga barn, packa inför Skåne-resa imorgon och sedan tänkte jag nog lägga mig relativt tidigt idag igen. Behöver verkligen sömnen känner jag.

1 kommentar: