Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-02-15

Cykling x2


Hej och god kväll!

Bilderna ovan är från pendlingen i morse. Mörkt, kallt, näsblod och sega ben. Motvind dessutom. Det hela tog därför några minuter mer än igår, mer träningstid till mig alltså!

Dessa två bilder är från nu i kväll.

Efter jobbet så tog jag nämligen en omväg igen och fick därmed ihop lite drygt tre timmar distans. Körde ner förbi Silvbergs gruva och sedan via Gustafs, Ornäs, Olsbacka och hem. Totalt har jag nu skrapat ihop 13 timmar och 27 minuters träning denna vecka. Svinbra jobbat! Med tanke på att jag tränat så mycket så var jag också rätt sliten idag, fick faktiskt lov att stanna ungefär halvvägs för att köpa en Cola också. Imorgon tar jag vilodag!

Nu är Linda på väg hit, så jag ska snygga upp lite inför hennes ankomst. Vi hörs väl imorgon igen!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar