Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-30

Som en nyponros och live stream

Hej och god morgon!

Igår kväll så bestämde jag mig för att morgonens rubrik skulle innehålla nyponros, för jag la mig i tid igår och skulle därför vakna pigg som en mört och fräsch som en nyponros. Men.... Vård av barn, lunginflammation och så vidare satte lite käppar i hjulen för det i natt. Men, vaken är jag i alla fall!

Så, denna dag blir lite som väntat men ändå kanske inte som planerat. Men en sak hoppas jag ändå kunna genomföra som planerat och det är CVR World Cup på Zwift i kväll. Femte deltävlingen väntar på en bana i London som jag aldrig kört förr. Å andra sidan så har jag nog kört alla vägar innan, men inte i denna ordning. Dessutom är ju backen Leith hill med, den blir tuff. Avslutningen av loppet blir extremt tuff med Leith hill först och sedan direkt efter Box hill.

Inledningen blir till att hänga med för fulla muggar och sedan försöka köra skiten ur mig i backarna för att hänga med så gott det går.

Jag ligger ju femma i totalen nu, det blir bara bättre och bättre för varje deltävling. Men just nu är det väldigt tätt bakåt och inte riktigt lika nära till dom fyra framför mig. En seger idag kan ändra på det...

Hela totalställningen hittar ni här.

Precis som förra veckan så tänkte jag sända loppet live på YouTube idag. Den sändningen börjar strax före åtta och ni hittar den här: Live stream Zwift
Loppet startar 20:05 och i vanlig ordning så rekommenderar jag att ni prenumererar på min YouTube-kanal. På så vis håller ni er uppdaterade kring vad som händer med mina videos, livesändningar etc.
Loppet kommer även att sändas av Zwift med kommentator och grejer, det kan man kolla på vid sidan av min sändning om man vill. Länkar nog till det i kväll om jag hittar på en länk åt er. Uppladdningen mot loppet kan ni följa via mina stories på Instagram.

Dags att börja ladda inför kvällen, start 20:05 och jag är taggad!

Har ni några frågor, tankar eller synpunkter kring min live-sändning så låt mig få höra dom under dagen så jag kan ta till mig dom inför sändningen. Under loppet så är all pepp och alla hejarop välkomna!

Ride on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar