Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-09

Snart dags för race!


Hej och god kväll!

Här sitter jag och laddar för World Cup i Zwift-världen. Dom flesta anmäler sig nog rätt sent och det är just nu 203 anmälda totalt varav 45 i A-klassen. Fem av dessa är svenskar och fyra av dom är faktiskt falubor. Den femte har jag ingen koll på. Riktigt kul med så många grannar, nästan så att vi skulle haft en samlingslokal att Zwifta i.

Jag kom hem lite sent från jobbet idag så jag har bara varit hemma i typ en kvart, men nu får jag i mig lite gröt så jag står mig under loppet i alla fall. Är rätt taggad på kvällens race och vill verkligen känna efteråt att jag gjort vad jag kunnat. Det är ju sjukt kul med Zwift-tävlingar. Eller ja, tävlingar.

Har både vunnit på triss och sett värdet på mina aktier stiga med 2.24% idag, så jag tänkte väl runda av dagen med en bra placering också. Eller är det att hoppas på för mycket?

Loppet startar 20.05, ni som kan Zwift vet säkert bäst hur man följer mig om man vill det. Loppet live-streamas också via deras facebook-sida. Så passa på att kika om ni vill se lite hur det går till:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar