Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-26

Inget KISS-race igår, hamnade på akuten!

Hej och god morgon!

Ny dag med nya möjligheter. Och en resa till Skåne. Men först ska jag vara hemma med Frida som är fortsatt sjuk. Har ju varit hemma för vård av barn från i tisdags. Hennes tillstånd har under dessa dagar blivit sämre (och då var hon ändå inlagd i söndags..). I tisdags så lekte vi en del men igår låg hon bara i soffan helt utan energi, så på sena eftermiddagen åkte vi in. Kom sedan hem kvart i nio med en betydligt piggare tjej. Proppen ur, så att säga. Hoppas att det fortsätter i en positiv utveckling idag.

En huvudfoting på affären innan akut-besöket.

Eftersom vi kom hem kvart i nio och racet jag hade tänkt köra började nio så hann jag inte med det. Ber om ursäkt till alla er som bänkat er med popcorn framför en planerad livestream, men sånt är livet. Istället så körde jag ett WBR 4 flat lap när barnen hade somnat. Ville gå för seger men hade inte vad som krävdes. Av dom 51 som fick resultat så spurtade jag in som femma i en grupp på nio cyklister. Väldigt medelmåttigt med andra ord. Benen kändes ändå faktiskt betydligt bättre än dagen innan, kanske lite konstigt. Men så var det. 306 i snittwatt och 162 i snittpuls på ungefär 36 minuter.

All garmin-data hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/2457779349

I eftermiddag drar jag till Skåne, ska bli supernajs och det kan bli årets första utomhuscykling i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar