Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-15

Ett blogginlägg om ANNAT (VAB + PODCAST)

Hej och god kväll!

I morse så skrev jag ju om att vi skulle till dagis, skola och jobb. Men det blev bara till skolan. Frida hade vaknat 04:40 i morse och var pigg (?!?!!). Jag försökte få henne att förstå att det var natt och att man då skulle sova. Det tog väl till klockan sex ungefär innan hon slocknade.

Jag hade tyckt att hon var lite varm då, men tänkte att det väl kanske bara var för att hon legat under täcke och så vidare. Men när vi i princip var på väg ut härifrån så tyckte jag att hon verkade lite varm så jag kollade tempen. Hon hade 38 grader så vi blev hemma idag. Under dagen har dock febern försvunnit, men hon har givetvis varit trött.. Jag har också varit trött givetvis då sömnen blev lidande i natt.

När man är sjuk så får man äta glass, det är sedan gammalt det.

Trött tjej efter att ha hämtat storasyster på skolan.

Så istället för fullt ös på jobbet så blev det till att lägga pussel och pärlplattor idag. En del tecknade serier har vi också hunnit med. Jag har fixat lite här hemma också när Frida tillåtit det.

För några dagar sedan så skrev jag om att jag skulle vara med i en podd/pod/podcast. Nu är avsnittet ute och jag tycker faktiskt att det blev bra. Var lite rädd över att höra mig själv svamla osammanhängande och det är inte alltid kul att höra sin egen röst.
Men men, om ni klickar på bilden nedan så kommer ni till Cykelwebbenpodden och kan lyssna på vad jag har att säga om Zwift och SM i Zwift:
Om ni, av någon anledning, bara vill lyssna på intervjun med mig så hoppa fram till ungefär 12:36.
Om ni inte törs klicka på bilden så kan ni istället klicka här: http://www.cykelwebben.se/cykelwebbenpodden-avsnitt-6/

Svinkul att någon ens tycker att jag skulle vara intressant att lyssna på och att dessutom få vara med i en stor cykelpodd känns hedrande. Har ni några favorit-poddar där ute och vad tycker ni om Cykelwebbens sjätte avsnitt?

I kväll så ska jag bara trampa runt lite i den virtuella cykelvärlden. Lite återhämtningscykling för att hålla liv i slitna ben som fått för lite sömn och konstant hårda pass. Imorgon är det ett viktigt race.

Nu ska jag testa att lägga barn, förhoppningsvis så sover dom hela natten och vaknar friska imorgon igen. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar