Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-01-28

Bra flow i träningen

Hej och god morgon! 

Ny dag i Bjärred och ännu en fantastisk frukost. Jag är den morgontrötta här, så jag blir väckt till ett färdigdukat bord med nybakta scones. Lyx i kubik! 

Sitter nu i soffan och kollar Marcialonga på femman. 

Som jag skrev om igår så tycker jag att jag har bra flyt i träningen, det mesta känns riktigt bra och motivationen är på topp. Jag ser fram emot säsongen och att få börja tävla igen. Nu är det bara att tugga på fram till dess. 

Idag ska vi ut till Furulund och köra slingan där. Stävie trail, som den väl heter. Kommer nog att bli skoj!

Imorgon tänkte jag sedan vila och på tisdag är det dags för nästa deltävling i CVR World Cup på Zwift. Det blir London igen och både den där backen jag fick uppleva för första gången här om dagen och Box Hill är med. I princip platt förstahalva och sedan väldigt kuperat på slutet. Kommer att bli svettigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar