Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-12-24

Rapha 500, första rundan


Hej och god jul på er igen!

Hoppas att ni har haft en så pass fin julafton som ni bara kunnat. Jag har haft en bra julafton även om jag givetvis saknat mina barn. Men imorgon så ska Linda och jag fira jul med dom och äta julmat hos min mor, så vi får allt det där då istället. Idag har vi firat jul med Lindas familj i Bjärred och det var riktigt trevligt. Tydligen så måste jag ha varit snäll i år, för jag fick också julklappar!

Linda och jag startade julafton väldigt tidigt idag. Redan 04.45 ringde mobilens larm och muppar som vi är gjorde vi oss i ordning för ett långpass på cykeln. 05.18 så rullade vi ut och fyra och en halv timme senare så kom vi hem igen. Det var, längden till trots ganska bekvämt för mig och det känns absolut bra när jag cyklar. Det blåste ju en hel del (vi var ju ändå i Skåne) vilket sliter på sitt sätt, men jag känner mig redo för cykling imorgon igen.

Vi sitter nu i bilen på väg upp till Falun och ska väl bränna lite julmat imorgon bitti. Jag måste också bränna en hel del choklad... Andra turen under Rapha 500 väntar klockan åtta imorgon, med lite tur är vi i säng strax efter ett i natt...

Säger som jag brukar i dessa tider, glöm inte att tävla i dagens lucka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar