Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-12-16

Lucka 16


God förmiddag från Gamla Grycksbovägen! 

Igår kväll så hade vi ett gäng kollegor och vänner över på lite glöggmingel. Eller ja, egentligen var det så att en annan hade dragit igång det här men så kunde vi inte vara där så då fick jag frågan om vi inte kunde vara hos oss istället. Så man kan säga att Linda och jag nästan var gäster i vårt eget hus igår. Supertrevligt var det hur som helst, något som borde göras oftare. 

Jag har vilat två dagar nu men ska ut och köra distans på vintriga vägar med Linda. Kommer bli riktigt härligt och välbehövligt, min träningsmotivation är verkligen på topp nu så det här med vilodagar känns jobbigt. 

Bakom dagens lucka så finner ni faktiskt mig! Det ni tävlar om i lucka 16 är följande:

Alternativ 1: Det ni tävlar om idag är ett träningsupplägg från nyår och fram till och med april där du och jag efter ett par gemensamma samtal gör ett upplägg efter dina förutsättningar och mål inför säsongen. Antingen sker samtalen via fysiska möten eller telefon/Skype. 

Alternativ 2: En cykeldag med mig (och kanske Linda?) där du bestämmer upplägget. Det kan vara cykelsnack, Zwift, teknikpass, backintervaller, maxtest, vinterdistans på skoterspår, fikarunda i sommar eller kanske en guidad tur på Faluns fantastiska stigar. Cykeldagen blir i Falun om vi inte kommer överens om annat. 

Dagens fråga följer nedan, du skickar in ditt svar till henrikoijer@gmail.com:
- Hur många timmar tränade jag 2016?

Bästa stället för att leta efter svaren är i min blogg.

Regler och villkor för denna tävling:
Glöm inte att ange din adress när du svarat, så att vi kan skicka din vinst.
Man får bara skicka in ett tävlingsbidrag/tävlingsdag och svaren skickas till henrikoijer@gmail.com
Tävlingen är öppen till 23:59 under tävlingsdagen, alla svar som kommer in efter den tidpunkten ogillas.
Vinnaren betalar eventuell vinstskatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar