Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-10

Inte helt 100

Hej och god förmiddag från Skåne!

Igår packade jag in barnen i bilen och körde ner efter Ebbahs ridning. Det blev några sena timmar i bil. Allt gick väl bra men när jag skulle stanna vid en parkeringsficka för en kisspaus så var det tydligen snorhalt där. Inget hände ju, men det blev en liten väckarklocka. Senare var det fem grader varmt mest hela tiden. Väldigt mycket tung trafik ute på vägarna sent på kvällen. Allt rullade på ändå och vi kom ner tryggt och säkert.

Inte nog med att jag åkte ner till Skåne igår, under dagen så åkte jag även norrut till Älvdalen för ett möte också. Totalt blev det 98 mil i bil igår. Inte helt 100, men nästan.

Något annat som inte är helt 100 är min hälsa. Fortfarande förkyld alltså och inget Late Night Orup för mig. Får agera supporter och kanske fotograf istället. Blir skoj det med!

Några bilder från igår kväll.

Nu ska vi aktivera lite barn, hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar