Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-20

Grattis världen!

Hej och god morgon!

Kul att ni verkade gilla min Zwift-debut. Det där var ju verkligen hur kul som helst. Fick några frågor också kring om det gick att köra Monark med Zwift. Dom nyare Monark-cyklarna funkar det med och i mitt fall så kör jag ju med Garmin Vector 2-pedaler som är kopplade mot Zwift. Det innebär ju att min effekt funkar med Zwift, vill man ha den där "verkliga" känslan av backarna och liknande så behöver man en smart trainer som justerar motstånd beroende på lutning. Men det här funkar riktigt bra för mig.

Ska försöka lära mig lite mer om Zwift nu och komma in i det lite mer. Har ordnat med profilbild och allt idag...

Igår så körde vi inte bara Zwift vi bakade lite också här hemma under ledning av Linda.
Youtuber-wannabe.

Lussekatter och pepparkakor.

Specialbitar in the making.

Det blev en hockeyrink!

Nä, nu är det dags att rulla igång denna vecka. Vi hörs i kväll!

1 kommentar:

  1. Har också en äldre monark och är lite sugen på att testa. En bonus är ju att köra pedalerna ute när säsongen för det kommer...
    Ni företag som säljer pedalerna, nu är det läge att ge Öijer en Black Friday kod med bra rabatt på som han kan dela ut här. Då finns det stor chans att jag köper ett par av just er :)

    SvaraRadera