Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-04

Frej-stafett

Hej och god kväll!

Idag har vi kört Frej-stafett med vårt 29-åriga adoptivbarn Frej. Det hela går ut på att Linda och jag turas om att cykla med Frej när vi har övriga barn. På så vis får både Linda och jag cykla med sällskap och samtidigt så rastas Frej.

Frej kom därför hit på lite försnack och kaffe innan Linda och Frej stack iväg. Jag bytte om, packade in min cykel i bilen och följde med Frida på sin cykeltur till postlådan och tillbaka innan vi drog mot Törnbergs väg. När jag stod där och väntade på Frej och Linda så kom först Alina med en annan cyklist och cyklade förbi. Sedan följde massor av cyklister i olika grupperingar...

Hanna Bergman anförde en grupp med ungdomar.

Jimmy, Lars och Louise.

Johanna Penton, svenska mästarinnan Sara Penton, Oskar Djärv i bakgrunden och Nils Penton.

Som cyklist 16 och 17 vid Törnbergs väg så kom Linda och Frej. Snacka om drag ute i Grycksboskogarna!

Linda hoppade in i bilen och körde hem med Frida till övriga barn medan jag tog över passningen av Frej. Vi körde via Grycksbo och steniga stigar till Stångtjärn och hem. Toppenfin dag!


Linda blev nöjd, Frej blev nöjd och jag blev nöjd. Nöjt pass! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar