Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-24

Det rullar på

Hej och god förmiddag!

Fikarast på jobbet och ett kortare blogginlägg idag igen. Igår körde jag ju ett blött och kallt Le Peloton och lyckades sedan motstå frestelsen med att köra Zwift på kvällen. Idag har jag inte kört något än, men vill hinna träna innan jag stänger ögonen i kväll.

Fullt ös igår med ridtorsdag direkt efter jobbet. Frida var så trött att hon somnade i bilen på väg hem från ridklubben och sov ungefär tretton timmar från halv sju på kvällen till halv åtta i morse. Med ett par uppvaknande pga hunger/hosta. Bra utvilad unge nu då får jag anta. Jag twistade till den tråkiga middagen genom att stuva pastan, den gubben gick dock inte hem hos ungarna så jag fick mer att äta...

Idag blir det fredagsmys när Filips hockeyträning är över. Vi ska nog se lite på AIK-Leksand ikväll. Linda kommer upp med barnen också så det blir full fart i helgen.

Jag vill passa på att tipsa om en ny typ av rabatthäfte, det heter Feel upplevelser och ger dig rabatt på aktiviteter här i Dalarna. Det är två grabbar i Falun som startat upp detta nu i höst och ska du aktivera dig denna vintersäsong i Dalarna så kolla om inte ett sådant häfte kan vara något för dig. Utöver rabatten så kanske det kan ge dig lite inspiration: https://feelupplevelser.se/

Nu är det dags att jobba igen, vi hörs snart igen!

Ni kan också följa mig på Instagram, om ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar