Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-16

Det rullar på

Ett rådjur, eller hjort. Eller nåt.

Ett barn, två barn och en pulka. Vintern är här.

Hej och god morgon!

Här sitter jag och äter messmörsmackor och havregrynsgröt inför ännu en arbetsdag. Startar dagen med möte i Hedemora, så det ligger på lite för att inte riskera att bli sen dit.

Hade en tanke om att ta in studsmattan igår men det hanns inte med. Hade tänkt göra det i helgen men barnen ville hoppa när dom skulle komma till mig nästa gång. I förrgår när dom kom så hade ju snön kommit så det blir inget mer hoppande. Så nu ska den in. Blir kul att plocka ner en studsmatta i mörkret. I snö och minusgrader. Jättekul. Får försöka hinna med det i kväll.

Dagens plan är:
Jobb
Ridning
Middag med barnen
Linda kommer

Kände mig nästan frisk igår, tills kvällen kom och jag började hosta en massa igen. Skitdrygt. Ingen cykling idag heller alltså... Men imorgon kanske? Nu ska jag jaga lite barn så vi kommer iväg i tid, hur ser era torsdagsplaner ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar