Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-11-17

Äntligen fredag!

Hej och god fredagsmorgon!

Nu är det inte många timmar kvar innan vi också kan ropa "helg!" och springa hem till fredagsmyset.

Igår var det en kall och frisk morgon där jag åkte ner till Hedemora för möte. Träffade en gammal kollega också vilket var jättetrevligt innan jag åkte tillbaka till kontoret för lite jobb. Filip ringde sedan på eftermiddagen och kom inte in i huset. Det var ju ridtorsdag, så jag hade ändå tänkt åka hem lite tidigare men nu blev det lite extra tidigt. Min dörr har liksom ett lås som man kan låsa med nyckel inifrån. Det hade gått i lås av sig självt, så det gick inte att låsa upp dörren från utsidan ens. Det var väl bakgrunden i alla fall till att jag kom hem till två utelåsta barn.
Kan man fixa det låset på något vis tro?

Efter lite pannkaksätning så blev det ridning, handling och kvällen avslutades med lite bad, barnmys och att Linda kom hit.


Min klocka visar hur många steg jag gått senaste veckan. Lite sviktande trend där, även om det blev en del steg ytterligare innan det var läggdags.

I helgen så har Linda och jag tänkt cykla distans, det blir najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar