Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-14

Vem är det som går och går men aldrig kommer till dörren?


Hej och god morgon!

Vaknade upp idag och kunde faktiskt röra mig. Lite stel förstås, men inte alls så farligt som jag hade befarat innan. Baksidorna av mina ben har fått sig en omgång, men dom har ju inte direkt övertränats dom senaste åren heller så det är inte så konstigt.

Idag ska jag gå och gå men inte komma till någon dörr. Linda och jag ska nämligen gå Lostigen utanför Karlsbyheden. Det är en 18 kilometer lång vandringsled som enligt säkra källor kan vara svår att hitta runt. Jag vet också att jag har cyklat den stigen någon gång för hundra år sedan och den var inte då speciellt rolig att cykla. Sen vet jag att andra har cyklat den långt senare och haft fina upplevelser.

Hur som helst så ser det ut att bli en fin dag med fint väder och gott sällskap, kan inte gå fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar