Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-10-01

Kulturstigen


Hej och god kväll!

Jag har återuppstått nu efter en stund i soffan. Fick världens magknip tidigare under kvällen, men det gick över och jag överlevde. Tur det kanske?

Bilderna ovan är från vår promenad tidigare idag. Linda, jag och fyra barn gick kulturstigen med utgångspunkt vid Falu Naturskola. Parkera på andra sidan Lilltorpsvägen (klicka här för karta) så sitter skylten på bilden högst upp där och följ sedan den orangea markeringen runt. Alldeles lagom promenad med barn i väldigt varierade miljöer och allt som allt så tog det en timme. Dessutom kan man ju ha tur att få se lite djur!

Det är så himla fint ute i naturen nu och färgerna är helt magiska, det enda som fattas är väl sol. Det har inte varit många sekunder solsken denna vecka och nästa ser det ut att regna alla dagar utom fredag och lördag. Men skam den som ger sig! Blir bara fredag och lördag fina så kan jag leva länge på det. Det blev ändå en väldigt bra start på min off season måste jag säga.

Har ni fått njuta något av naturen idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar