Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-08

På väg hemåt

Hej och god kväll från Storvik!

Sitter nu på tåget mot Falun, snart hemma igen och det ska bli riktigt skönt. Har spenderat hela eftermiddagen med att vara på väg någonstans, från det att vi lämnade hotellet efter lunch. Buss till flygplatsen i Luleå. Sedan väntade vi där bra länge innan vi flög ner till Arlanda. Lite väntan på både det ena och det andra där innan vi sedan tog tåget till Gävle. Där skiljdes mina arbetskamraters och min väg åt. De drog vidare norrut och jag bytte tåg och åker nu västerut mot Falun. 

Där hemma väntar Linda och barnen, ska bli härligt att få en helg med dom och lugn och ro. Ska inte till jobbet på över en vecka nu så det kan jag släppa. Istället blir det förstås lite organiserande inför Israel-resan. Linda och jag åker ju dit på måndag så nu ska allt packas och checkas av inför resan. Så hjärnan kommer nog få snurra lite, men det är ju med ett härligt mål i siktet.

Dagarna i Luleå var rätt intensiva men ändå bra. God mat, ordentligt med sömn och bara få koncentrera mig på en sak ett tag. 

Jag känner att jag börjar komma ifatt mig själv och det är rätt skön känsla. Att liksom återfå lite kontroll över den egna situationen och allt som hör till. Men nu ska jag avsluta en jobbgrej innan jag kommer hem, så kanske jag kan släppa det när jag sedan är ledig. 

Vi hörs väl igen imorgon? Hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar