Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-05

Luleå, filmen från Bockstensturen och bloggtips

Foto: Hallands nyheter

Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter. Känner att det blir lite korta och stressade blogginlägg men det är väl the story of my life just nu. Det är mycket på dom flesta fronter. Imorgon åker jag till Luleå med jobbet, ska ändå bli skönt att komma iväg från kontoret och göra något annat ett par dagar. Finns det något jag inte får missa när jag är i Luleå? Kommer att bo på Clarion på Smedjegatan och har ingen bil eller cykel tillgänglig, så helst någonting inom gångavstånd. Tipsa gärna!

Filmade ju Bockstensturen men har inte ens tagit av kameran från styret än, imorgon drar jag till Luleå och i nästa vecka åker jag till Israel. Det känns som om ni får ha tålamod med den videon (också).

Har ni läst Edvin Wilsons blogg? Han skriver inte stressat utan inlevelsefullt och öppet. Lite dålig frekvens på inläggen om jag ska hitta något negativt.. Kul blogg, bjuder på sig själv och i senaste inlägget så hänger han ut Pierre från Upsala CK när det gällde kampen om SWE-cup:
http://edvin.wilsoncycling.se/#post436 Öppet och ärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar