Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-06

Cyklat till dagis och jobb

Hej och god förmiddagsfika på er!

I morse hade jag tänkt gå upp tidigt för att fixa i ordning allt för dagen och komma iväg i tid med Frida. Hon och jag skulle nämligen cykla till dagis och sedan skulle jag cykla vidare till jobbet. Så jag behövde komma iväg i tid för att komma till jobbet i tid. Men jag vaknade inte tidigt. Var väl så trött att jag somnade när huvudet träffade kudden i natt, så det blev ingen väckning ställd på klockan.

Vaknade sju och gjorde Frida och mig i ordning. Vi rullade iväg halv åtta. Första gången som hon cyklade till dagis! Betyget blev givetvis mycket väl godkänt: "Det är så roligt det här pappa, att cykla till dagis".

Efter dagislämningen så var det bara för mig att med sprängfylld ryggsäck (ska ju till Luleå idag och hade packning för tre dagar med mig) cykla vidare till jobbet. 230 snittwatt senare så kom jag fram, alltid lika härligt att cykla!
Topp morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar