Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-09-28

2x20 min @ 300 watt

Här har jag cyklat i en dryg timme och då har jag ändå transporterat mig 0 meter. Helt värdelöst!

Hej och god morgon!

Igår kväll så körde jag 2x20 minuter på 300 monarkwatt, eller 319 och 317 Garmin-watt om ni så önskar. Jag tyckte att det gick över förväntan, även om det blev rätt jobbigt på slutet. Allra helst så ska det ju kännas lätt att köra 2x20 minuter på 300 watt, men den känslan får nog vänta till i vår. Jag tyckte ändå att jag genomförde passet på ett bra vis. Hela gårdagens pass hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/2008631300

Nu vilar jag idag, kör väckningspass imorgon och så tävlar jag på lördag. Det sista som händer denna säsong. Det ska bli riktigt skönt att ladda om sedan och sikta in sig på nästa år efter att batterierna är fulladdade. Men först, Hackmora MTB Uphill på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar