Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-07-16

Stafettcyklingen

Hej och god kväll!

Ett blogginlägg om dagen är bra för magen, eller skulle ni behöva fler för att må riktigt bra?

Idag har det varit en regnig dag i Falun. Inte så inspirerande kanske men vi har underhållit oss ändå med fiske, biobesök och lite sånt som hör livet till. Ingen träning än dock, men igår cyklade ju både Linda och jag distans.

Linda började med en repa hemifrån sig och upp till Markaryd, sedan styrde vi uppåt landet i bilen alla sju.

Matstopp på IKEA Örebro och inte speciellt långt därefter så släpptes jag av på ICA's parkering i Kopparberg. Lite speciellt att stå där och byta om, men vad gör man? Min cykling gick ganska bra, hade en hungersvacka efter lite drygt två timmar men efter lite drygt två och en halv så började jag trycka på lite igen för att hinna med tio mil på under tre timmar. Fixade den biffen och njöt lite mer på slutet innan jag punkterade några kilometer hemifrån.

Saknar fortfarande det där extra lilla panget i buggarna, men det känns ändå som om det går åt rätt håll. Hade driv på pedalerna mest hela tiden igår faktiskt och det var skönt att få till ett distanspass med driv igen. 186 watt i snitt och 32.6 km/h i snitthastighet.

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar