Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-07-22

Lördagsmorgon

Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter.. Linda och jag har nu druckit lite kaffe och kollat på lite långloppsfilm. Det är dags för en promenad innan frukost, sedan ska vi cykla en sväng innan lunch och efter lunch så ska vi kika lite på en fotouställning på Magasinet. Kanske det blir en kaffe på stan och lite strosande där också. Jag har ett paket från Powerbar som ska hämtas ut och  så ska vi lägga fram allting inför morgondagen och Engelbrektsturen. Cyklarna ska tvättas, kanske blir det före lunchen? Nåväl. Igår tog vi en promenad till macken för att jag skulle stansa däck. Fick en reva i mitt nya när jag var ute i förrgår och trampade.

Igår så gjorde vi också pizza och kollade på Touren när jag kom hem, det var riktigt härligt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar