Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-07-17

Jobbpendling

Hej och god förmiddag! 

Kafferast på jobbet och ett snabbt inlägg i bloggen. Är alltså tillbaka i tjänst igen efter två korta veckors semester, det har varit en bra semester men alldeles för kort. Idag cyklade jag tillbaka till jobbet och det fina i det var ju själva cyklingen. Linda ville med och ville cykla stigar, så jag letade fram lite gammalt ur arkivet. Efter att Linda, som aldrig punkterar, hade dubbelpunkterat så vände hon och jag fortsatte själv i riktning mot Borlänge. Det kanske var bra att jag åkte själv med tanke på hur stigen jag valde sedan såg ut...

Kom i alla fall fram till jobbet och skrapade ihop lite träningstid. Tänkte försöka ta i på hemvägen i eftermiddag, återkommer med rapport från det försöket. Hörs sen, hej!

Jag visade Linda lite fina stigar... 

Linda fick sitt livs första dubbelpunktering och var överlycklig över det. En slang hade vi med oss...

Väderskydd vid Kapellsgrund. 

Udda parkering. 

Ny datamaskin på jobbet!

Garmin-data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar