Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-29

Hemcykling

Hej!

Nu sitter jag på trappan till mitt hus, lyssnar på cyklister som susar förbi på andra sidan häcken och löven som rör sig i vinden. Nu kom en MTB-cyklist förbi.

I morse så avbröt jag ju Le Peloton och idag har jag känt av bihålorna. Lite drygt det och jag har inte riktigt tid att vara sjuk. Efter lunchen så började jag få ont i ryggen, ganska mycket också faktiskt vilket var drygt det med. Är väl bara gammal och klen.
Dagens lunch från Thai-vagnen på andra sidan gatan.

Trots klen kropp så skulle jag ju ta mig hem också och cykeln var mitt transportredskap idag. Fint väder, kort-kort och lite grus höjde ju ändå cyklingen till en riktigt trivsam nivå. Jag borde ju alltid cykla till/från jobbet!

Eftersom jag är så klen så tänkte jag försöka få i mig lite extra energi idag och kanske sova lite extra om jag kan komma i säng i tid. Godis och sömn är bra medicin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar