Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-06

Grattis på nationaldagen!

Följ mig på Instagram för att hänga med på mina Instagram-stories som kan vara precis så här intressanta.

Hej och god morgon!

Igår tränade jag faktiskt utan att blogga. Helt sjukt men sant! Det var kanske årets sämsta känsla och det blev bara ett frustrerat varv runt Varpan. Tjugosju minuter och trettioåtta sekunder rätt in på träningskontot. Idag har jag faktiskt vaknat med en kass känsla i halsen, hoppas det inte är något riktigt utan bara kroppen som försöker skrämmas.

Har käkat årets första frukost utomhus trots molnigt väder och fjorton grader. Det ska klarna upp senare idag och jag försöker väl föregå med gott utomhusexempel för mina barn. Har också tänkt att grilla lite korv och hamburgare senare idag för att fira nationaldagen med barnen. Det kan bli lite fika och annat gott också! Ingenting märkvärdigt, men ändå lite guldkant.

Igår så rensade jag ur ett av förråden ute på gården. Det hade väl inte gjorts ordentligt sedan jag flyttade hit tror jag. Men nu är det klart. Ska dock ta tag i andra förrådet, garaget och källaren också vid tillfälle.

Först ska jag dock coacha lite, mästerskap närmar sig för några av mina adepter så nu är det lite finlir med att slipa på formen för dessa. När jag är klar med detta så ska jag till Willys för att handla lite inför idag och resten av veckan.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar