Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-06-09

Bal, livet och tävling med Canyon!

Hej och god morgon vänner!

Är fortfarande otränad, alltså jag har inte tränat på sistone. Helt otränad är jag kanske ändå inte trots ett gäng vilodagar. Kör med kvällsfeber och förkylning här. Så trots feber i förrgår kväll så var jag på jobbet även igår. Igår kväll hade jag 38.5 men nu har jag 36.5 så det är ju bara att masa sig till jobbet igen. Plikten framför allt!

Igår hade Emily sin bal för hon ska gå ut nian nu, så himla stor tjej! Jag har haft äran att känna henne sedan hon var två år gammal och nu är hon alltså sexton år, en fantastisk människa och går på fest mitt i natten?! Jag var riktigt stolt igår och agerade pinsam förälder som ville ta en massa kort...
Glad tjej!

Gårdagen var ganska intensiv, först med fullt ös på jobbet, sedan hade Ebbah Ridning 17-18:30, Filip hade fotbollsmatch mellan 17 och 19. Samtidigt då så fanns chansen att se Emily inför hennes bal mellan 18:20 och 19. Livet!

Frida var också på bal. Typ.

Har ni sett att min sponsor, Canyon, har en tävling där man kan få hänga med till Tour de France, flyga helikopter, sitta i följebil och hänga med bakom kulisserna? Så här skriver dom själva:

"Vi firar att vi funnits med 10 år i proffsklungan och erbjuder en lycklig vinnare den ultimata upplevelsen i årets Tour de France. Vinnaren får vara med mitt i händelsernas centrum i den explosiva 15 etappen där vi i samarbete med Skoda låter vinnaren flyga helikopter över cyklisterna för att därefter vi åka bil mitt i karavanen. Dessutom bjuder in vinnaren bakom kulisserna hos Movistar och Katusha på den följande vilodagen i Le Puy-En Velay.

Allt du behöver göra för att vara med är att ange din epostadressen före den 13 juni kl 15. Missa inte denna fantastiska möjlighet!"


Klicka här för att komma till tävlingen: https://www.canyon.com/en/experience/newsletter/campaign/theultimateexperience/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar