Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-05-01

Kalas och valborgsmässoafton

Hej och trevlig första maj! 

Solsken, klarblå himmel och hyfsad varmt ute. Igår hälsade vi våren välkommen och idag kom den. 

Igår så hade vi innebandykalas för Filip. Filip fyllde år i februari och hade kalas för familjerna då, men av olika anledningar så hade han inget för sina kompisar. För någon vecka sedan så beklagade han sig över det faktumet, så jag styrde upp ett innebandykalas som hölls igår. Vi hyrde slättahallen, Linda bakade bullar och tårta och alla barn verkade ha jättekul. Efteråt så kunde vi bara gå därifrån, rätt skönt. 
Vi rundade av kalaset med lite madrassrace.

Det blev tårta kvar!

På kvällen sedan så var vi vid Gullnäsgården för valborgsmässofirande. Åtminstone Frida, Filip, Linda och jag. Övriga barn gick hem...


Nu sitter Linda, hennes barn och jag i bilen på väg mot Stockholm där Linda och jag ska gå på evenemang i kväll. En kul grej är att jag glömt skorna. Egentligen är det ju inte kul, men det blir kul eftersom Linda pratade om det igår specifikt och nu sitter jag här och har glömt skorna...

Så vi lär väl försöka hitta på ett par skor åt mig under dagen. Dagen som är en röd dag... Har ni några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar