Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-05-06

Dags för Lidingöloppet MTB


Hej och god morgon vänner!

Ny dag och nya möjligheter. Om några timmar så startar jag på Lidingö och just nu befinner jag mig på Värmdö.
Vi kom hit igår, Linda och jag. Andreas hade, precis som tidigare i veckan, hjälpt oss med boende så vi har bott bra. På kvällen när vi kommit hit så gick vi ner till vattnet och käkade lite. Det var riktigt fint och härligt.

Idag är det alltså cykeltävling igen och det är ett superstarkt startfält, riktigt imponerande faktiskt. Det kommer bli spännande tävlingar och det ska också bli intressant att se var jag hamnar någonstans i detta fält. Om jag minns rätt så har jag blivit 11:a, 11:a och 14:e tidigare här. Det vore ju skönt att nå topp 10 någon gång och skulle det ske i detta startfält så vore det ju riktigt bra.

Jag har ingen langning och har fått med mig kortfingrade cykelhandskar istället för långfingrade, annars har jag nog koll på läget.

Det här ska hur som helst bli skitkul, vi hörs senare idag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar