Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-05-30

90%

Hej vänner!

Hoppas att ni har det bra och att livet är snällt mot er. 

Igår kväll så var jag ute och rensade min del av Långa Lugnet. Dom första åtta kilometerna alltså. Stort tack till er som inte skräpar ner, jag hittade bara två cykelflaskor och dom har nog inte kastats utan tappats bara. Å andra sidan så är det väl ganska få som har något att slänga så tidigt i loppet också.

Det hela tog ungefär tre timmar och i slutet så kom min kusin och hoppade förbi på Gamla Mormor.

Idag var det Ingarvet GP och jag blev så sen att jag tog bilen till träningen. Illa illa. Det är liksom bara sex kilometer från hemmet till samlingsplatsen så det är egentligen inget bilavstånd. Men jag ville hinna dit så snabbt som möjligt för att missa så lite som möjligt.

Jag missade den första spurten men sedan vann jag dom nio som jag var med på. Rätt bra utdelning med skivbromsracern. Totalt var vi tio cyklister som körde idag, hoppas på torrare väder och fler cyklister nästa vecka!

En av spurterna var lite drygare än dom andra och då hade jag 1010 snittwatt i 15 sekunder för att kunna vinna med en decimeter eller så. Svindrygt ju.

2 kommentarer:

  1. Tyvärr var det mer skräp på sista loopen. Många korkar tillhörande gelförpackningar...

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild du lyckades fånga i den farten :)

    SvaraRadera