Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-17

Vilodags och anmäld till race!


Hej och god förmiddag!

Idag blir det en vilodag här på Gamla Grycksbovägen. Jag kan dock ha lovat barnen både skatepark och fiske idag, så det blir ingen heldag i soffan. Jag har väl för övrigt alldeles för mycket att stå i för att kunna spendera en heldag i soffan med gott samvete.

Denna vecka har jag tänkt göra säsongspremiär på riktigt. Visst, jag har kört ett litet race i Danmark också men det är liksom nu det drar ihop sig på riktigt och det är något speciellt med den svenska premiären. Jag har anmält mig till Kolmårdsbiken och det ska bli kul att se hur formen är och vad jag behöver slipa på för att bli ännu bättre under den fortsatta säsongen. Det är ju också alltid intressant att se hur cyklisterna runt om mig har lyckats med vinterträningen. Mest ser jag dock fram emot att bara tävla igen för det tycker jag är så kul.

Nä, dags att tag i denna dag. Blir mest vila och ingen träning, men vi hörs kanske lite senare ikväll igen ändå!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar