Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-17

Fix och lek

Hej!

Käkade två frukostar som hade räckt för fyra personer idag. Gissar att kroppen kommit igång bra...
Sedan hade jag faktiskt energi nog att både slänga ihop studsmattan och sedan kratta halva gården. När jag dumpade första lasset med löv i "komposten" bakom garaget så skrämde jag samtidigt iväg en hjort som var där och lurade. Livet på landet!

Från detta...

...till detta på 53 minuter.

Barnen hoppade och hoppade när studsmattan väl var uppe. Efter lunchen och lite cykling på Eurosport så blev det skatepark/fiske. Nöjda barn nu!

Nu ska jag snart välta Frida i säng. Sedan har jag lite småfix att ta tag i och senare ska dom två lite större bebisarna i säng också. Hoppas att ni har haft en bra dag i aprilvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar