Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-25

Det kunde ha varit värre...

Såhär såg det ut när jag tittade ut genom sovrumsfönstret i morse.

Alltså det är ju april och i april så har vi aprilväder, men det kunde faktiskt vara värre då diverse källor varnat för en och en halv decimeter snö idag. Nu är det kanske en och en halv centimeter, men ändå. Det skulle få kunna vara soligt istället om ni frågade mig.

Idag kör jag lång arbetsdag, sedan hem till barnen och lite testcykel på kvällen. Hade egentligen tänkt cykla till jobbet idag men igår kväll så värderade jag en extra sovtimme högre än pendlingscykling. Vet inte om jag är lat eller dum, testcykel i slutet av april är ju inte så jäkla kul ändå.

Nåväl, nu kör vi tisdagskul!

2 kommentarer:

  1. Men visst kommer hela filmen så småningom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemen. Min dator håller på att skapa videon nu, kommer väl ut imorgon eller på torsdag kanske.

      Radera