Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-02-02

VAB-torsdag med ridning


Hej och godkväll vänner!

Idag har jag varit hemma med Frida igen. Hon dras med feber och hosta. Hade lite förhoppningar om att hon skulle bli piggare idag men väcktes stax efter fyra av att det låg en het potatis bredvid mig. 39 grader och hosta. Så idag har det varit två halvtrötta stackare som fått stå ut med varandra. Frida fick dessutom stå ut med att följa med på Ebbahs ridning.

Efter att vi kommit hem och ätit mat så blev det sängen för Frida. Hon har nu två dagar i rad gått upp och lagt sig i sin säng i väntan på att jag ska komma och natta henne. Då förstår man ju att hon är trött på riktigt.

Just nu pågår processen med att få mellanbarnen i säng. Sedan tänkte jag faktiskt köra intervaller på testcykeln. Blir ju himla skitskoj det. Eller inte. Är egentligen trött och jävlig men tänker att det bara är att köra igenom skiten för att hålla i det här nu. Förhoppningsvis så sover Frida sig igenom natten sedan så att även jag kan göra detsamma.

Det här med VAB då. Ibland tänker jag att jag ska hinna med allt som jag inte hinner med annars när ja ändå är hemma för Vård Av Barn, men med en sjuk tvååring är det inte som att man kan få så mycket gjort heller. Borde ha lärt mig det vid det här laget...

Nej, det blev några avbrott i detta blogginlägg och nu börjar klockan bli mycket. Dags att gå ner i källaren, bokstavligt talat.

Det här är för övrigt mitt 7777:e blogginlägg, helt sjukt egentligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar