Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-02-17

Så jäkla nära...


Ja, ungefär sådär nära var jag igår. Eller egentligen ännu närmre. Det var nämligen sviiinnära att jag fixade den "magiska"500-gränsen på 60/120. Alltså ettor med två minuters vila. Jag körde tio gånger en minut igår. Fick ihop en snittkadens på intervallerna på 90.9 och hade 5.5 kilos motstånd, vilket ger ett snitt på 499.95 watt. VARFÖR TOG JAG BARA INTE I LITE MER?!?!?!?!?

Det blev ju ändå en bra kross av mitt förra rekord från 26:e januari då jag trampade igenom på 488 watt. Så jag är egentligen jättenöjd med gårdagens pass och att jag var så nära 500-gränsen gör ju mig faktiskt fortsatt motiverad till att ta i mer och försöka bli ännu bättre.

Nu ska jag cykla iväg till mitt jobb och sedan blir det en långskarvning hem från jobbet i eftermiddag i något slags desperat försök att få ihop några träningstimmar denna vecka. Om någon vill göra mig sällskap så hojta till!

"Hm, blev bilden bra och duger den till bloggen? Den får duga, det är ju inte som om jag har någon bättre..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar