Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-02-03

Avslutade gårdagens arbete

Hej och god eftermiddag!

Snart är det dags för fredagsmys, här hemma så ska jag skrälla till det med våfflor på taco-fredagen! Helt wild and crazy alltså. Hoppas barnen inte blir allt för chockade. Tänkte dessutom äta betydligt tidigare än normalt, världen är upp och ned.

Vet ni? Jag har inte ens skaffat mig en ny kamera än, men funderar på om jag inte kommer att behöva en riktig fotoskrivare?

Nåväl, igår kväll så körde jag ju nästan två stycken åttatvåor. Idag när Frida somnade för en tupplur så gjorde jag mig i ordning och stack ner i källaren. Kanske skulle jag hinna med att köra fem stycken idag? Ställde en av barnens surfplattor som "övervakningskamera" vid henne och ringde upp den andra surfplattan med FaceTime. Stände givetvis av ljudet också för att inte väcka Frida med fläkt- cykel- eller technoljud.

Sen så körde jag igång, en gick bra, två gick bra och i slutet av den tredje intervallen så började hon röra på sig. Hann dock klart med intervallen innan hon vaknat till ordentligt och det var dags för mig att avsluta. Planen med mitt pass igår var att köra fem åttatvåor. Egentligen så är ju 2+3=5, men när det kommer till att dela upp träningspass så är det inte riktigt samma sak. Nåväl, jag har tränat i alla fall!

Samtliga tre intervaller på 325.5 watt (note to self: lite för jobbigt, sikta på 320 nästa gång).

Mycket att titta på: övervakningskameran, Tour of Dubai å så Monarkens skärm och cykeldatorn givetvis.

Dags att avsluta träningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar