Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-14

Vintrig promenad, bra 4x4-pass och Kompiskampen*2


På förmiddagen så tog Linda, Ebbah, Frida och jag en promenad ner till sjön och gick längs med området där vi bor. Skidspåren var nydragna och solen lyste så fint. Skönt att få komma ut och röra på oss lite även om det också var lite småkallt.
Dom där skidspåren lär jag åka i också, det lär ju gå ganska fort på så platta spår som det blir på en sjö.

Vid nyår så hade jag lite tur och vann 500:- hos Onlinepizza via en tävling som Unibet hade på Twitter...

Vi beställde pizza direkt på nyår men lyckades inte få igenom rabattkoden då, så idag blev det köpmat till både lunch och middag. Mat finns också kvar till imorgon...

Efter att maten landat (och jag rensat ur min garderob) så kördes det testcykel i den Öijerska cykelkällaren må ni tro! Linda körde kompiskampen, Ebbah körde Kompiskampen och jag körde 4x4!

I december så körde jag också 4x4 och då landade det på 345 och 361 watt. Idag var planen därför att starta på 360 watt i dom tre första för att sedan maxa ur i den sista om det fanns krafter kvar. Istället så startade jag på 368 watt, följde upp med två stycken på 372 watt innan jag avslutade på 384 watt. Ett snitt på 374 watt alltså! Rätt bra ökning från decembers 4x4-pass!
Så här har mina rekord sett ut senaste vintersäsongerna:
2013: 378 watt
April 2014: 388 watt
April 2015: 392 watt
Februari 2016: 385 watt
Hade dålig känsla i benen och fick faktiskt värma upp på mer effekt än vad jag brukar för att få igång systemet. Gick ju bra till slut.

Det var riktigt kul att se Ebbah kämpa sig igenom 20 minuter maxplåga också! Efteråt hade hon så ont i benen att det var jobbigt att gå, sa hon.

Hoppas att ni har haft en bra dag, här är det kvällskaos just nu. Vi hörs väl av snart igen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar