Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-09

Shit vilken dag!

Hej och god kväll!

Den 10:e januari för tre år sedan så skrev jag på papper som gjorde att jag blev 50% ägare av huset på bilden nedan:
Så såg det ut då.

Idag, nästan på dagen tre år senare så har jag varit på banken och skrivit på papper vilket gör att jag nu är ensam ägare av fastigheten (och lånen som hör till...). Det jag försöker säga är alltså att jag får behålla huset och banken anser att jag kan ta den ekonomiska bördan på mina egna axlar. En stor lättnad över att kunna bo kvar!

Firade med frukost bestående av kanelbulle och Coca-Cola Zero.

För en månad sedan så skrev jag att jag hade sökt en ny tjänst. Idag har jag haft intervju och det är ju alltid kul hur det än går. Det är så nyttigt bara det att få fundera lite på vad man vill här i livet, vad man är bra på och vilka egenskaper man har som andra kan ha nytta av. Känner mig riktigt inspirerad faktiskt!

Utöver dessa saker så har jag hunnit med att jobba och agera flyttgubbe också. Så det har varit rätt fullt upp och jag har fått göra av med både en del mental energi samt fysisk sådan. Somnar nog därför ovaggad i kväll trots att jag inte tränat något. Har ju ändå tränat tre dagar i rad nu, så en vilodag sitter rätt bra i planeringen.

Imorgon blir det nya utmaningar, men förhoppningsvis lite träning också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar