Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-20

Nya förbundskaptener

Foto: Robin Wallner/SCF

Idag släpptes nyheten om vilka SCF har anställt för jobben som förbundskapten för landsväg-, mountainbike- och paralandslagen. Det blir inga skrällar på någon position tycker jag utan jag passar på att gratulera Lucas Persson, Annie Söderberg och Michael Lindgren till sina treåriga avtal.
Läs mer här: http://scf.se/forbundet/nu-forstarker-scf-forbundskaptensrollerna/

Eftersom det är min blogg så får jag skriva och tycka vad jag vill också. Så jag tycker att det är lite extra kul att Annie blev förbundskapten för MTB. Bra med en så kompetent person att leda MTB-verksamheten framåt.

Grattis till förbundskaptenerna och cykelsverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar